still sick..

I tisdags var det inte kul att gå till skolan kan jag lova. Kände mej typ som en sömngångare, kunde inte koncentrera mig och fattade typ ingenting på lektionerna, fattar itne varför jag stannade kvar. Det är de värsta med skolan, man KAN INTE vara sjuk. Det räcker att man missar en lektion för att komma efter. Sen är det inte det lättaste att komma ifatt igen. Fattar inte hur ja ska ta ifatt det jag missar när vi är i Italien en vecka. Hade gärna velat åka med till Finland med veckan efter, men skulle komma alldeles för mycket efter.. men fan va ja kommer ångra mig i sen! speciellt ifall ja och Janski får bra kontakt när hon bor här. Men aja, får se..

Jag var och åt pizza med Emme och hennes mamma efter skolan med :) jättegott :P haha.. trodde inte jag skulle ha någon matlust dock eftersom jag inte mådde speciellt bra, men jag fick i mig hela pizzan :S fast det var inte bra.. för jag mådde skit när jag kom hem sen.

igår hade jag typ tappat rösten totalt. När emme ringde mej på morgonen och frågade om ja ville ha skjuts hörde hon knappt va ja sa. Jag hade precis haft en hostattack innan så jag trodde det var därför, men det satt i hela dagen. Gick väll upp och ner dårå, men de va aldrig bra iaf.. Efter skolan hade vi Humarine-mötet som vi skulle ha haft i tisdags, sen skulle tydligen treorna till universitetet i linköping då så det blev ändrat till onsdagen :@ typiskt! missade ju kören då.. Inte för att jag kunnat sjunga med min hals, men det är ju kul o va me ändå, så man lär sig låtarna och så. Vi skulle få info om kommande koncerter och få låtarna vi ska sjunga så de va ju inte så bra.. och jag har inte kunnat sjunga i kören på aslänge nu! förra veckan var det ju lov, gången innan hade jag problem med halseno gången innan de hade jag också ont i halsen så kunde inte sjunga hela tiden.. o så missade jag ju igår nu då och nästa vecka är det inställt pågrund av treornas projektredovisningar,, veckan efter det kommer ju finskorna hit så då missar jag också kören för att vi skulle ha något seminarium då! Vill sjunga! =/ mitt liv är inte komplett uom ja inte kan sjunga

Idag är jag ju då fortfarande sjuk dårå =/ känner mig inte lika hängig längre men hostar en massa och har ont i halsen.. rösten är inte heller som den ska än :( blir galen snart..jag som aldrig brukar vara sjuk, det här är inte likt mig. Hoppas det går över snart så mitt liv kan bli normalt igen! vill kunna åka till linköping i helgen med, men det lär nog inte bli så dessvärre. Får se om mamma, jag o emme kanske åker upp till Britt-marie iaf på söndag (smyckesparty) .. ska provköra bilen i helgen me dårå... och så är de en massa plugg me som vanligt, vet inte varfö jag hade fått för mig att det skulle bli lugnt på den fronten i helgen..

måste göra enelska bokrecensionen (redovisas både muntligt och skriftligt), göra grupparbetet om charlotte Brontë (eng) me sara, läsa tio sidor i franska-boken, läsa lite i tyska-boken, plugga till idrottsprovet (styrketräning), tyska grammatik (pers. pron.), måste jobba lite med projektet med .. sen har ja säkert glömt en massa..




//M.

*~* Tired *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0