Kuss är här :)

I söndags satt jag och skrev om svenska bokrecensionen eftersom ja fick en massa jäkla kritik på den. Blev skit sur för hon hade klagat på grejer som stod med i beskrivningen att de skulle va me.. aja skitsamma, ingen som fattar va ja menar ändå. Jag skrev på början till boken också, men har inte kommit så långt som jag borde..

I måndags åkte mamma och jag ner till banken för att skaffa internetbank..knäppt att jag inte fick dosa för att jag inte är 18 än, vet massa kompisar som har de ju.. men men.. skulle ju kolla på Nattis utställning me men tror ni inte jag glömde de? Jo självklart.. Va inne på turistbyrån och hörde om sommarjobb me så jag ska skicka in en ansökan dit.. Åkte hem och satt med samhäll resten av dagen sedan..

I tisdags gick jag upp tidigt för att provköra Kerstins bil, en renault clio.. den va faktiskt jätteskön att köra.. hade inte tvekat o köpa den om det hade varit om ett halvår från nu eller nåt.. för lär väll ändå inte få körkort förrän i höst med tanke på att alla tar semester på sommarn.. Ska ju börja med körkortsteorin på skolan snart nu iaf.. bara en vecka kvar.

På eftermiddagen åkte jag ner till viken och klippte mig, ja blev inte nöjd den här gången.. ska nog byta till nån frissör här i sörping istället tror jag, smidigare .. Åkte hit efter att jag klippt mig iaf :) städade/diskade en massa innan jag gick till bussen för att möta Nina :D Hon kom med Swebus och så gick vi bort o käka pizza på Vi&Ni :P känns som om jag börjar bli stammis där nu, inte bra ^^ haha.. en av dom som jobbar där kom och undrade om han fick störa en stund :P haha.. sen fråga han ut oss en massa om vad vi tyckte om pizzorna och så xD haha.. asgarva så fort han hade gått ^^

Vi satt nog kvar i över en timma och snacka på pizzerian sen.. härligt :) hade ju en del att ta igen om man säger så.. Så himla skönt att träffa henne igen, jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra, blir ju bara att träffas på loven.. Men då har vi ju desto mer att prata om ;P Bästaste kusinen man kan ha <3

Låg och snackade typ hela natten inatt ^^ Jag fick inte sova för Nina :P hon var inte trött haha.. Nu sitter vi vid varsin data och är osociala för tillfället :P

Snackade me en viss person på msn igår me,, saknar dig, och jag hatar när jag gör de </3 ja vill inte, vill inte, vill inte sakna dig .. (W)



//M.

*~* mixed up feelings *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0