cp-hals :(

idag kände jag mig ganska hyffsad till en början.. sen åkte jag hem ikväll och nu känner jag mig inge vidare igen :/ rethosta och ont i halsen, trött och hängig.. tror inte det var nån bra idé att åka hem. Hade jag stannat kvar i lägenheten hade jag iaf förhoppningsvis hållt käften, men nu snackar ju mamma med mig hela tiden. Dessutom lkollade vi på "så ska det låta" förut,, tror ni att ja kunde låta bli o sjunga då eller? nä just de.. så de va inte speciellt smart.. det bränner i halsen nu och har typ ingen röst alls kvar. jobbigt :(

sitter hemma hos brorsan nu iaf,, som alltid på fredagar när jag är hemma. hade sett fram emot att sova i min egna säng ikväll eftersom jag inte fått mycke sömn den här veckan, men vad gör man inte för sin älskade bror (A) haha :P kanske kan få sovmorgon eftersom mamma inte bara kan öppna dörren ;P men hon ville att vi skulle åka till västervik imorrn och i så fall lär hon väll ringa tidigt och väcka mej =/ så det kanske är bäst att jag går och lägger mej..




//M.

*~* sick *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0