Trevlig dag :)

Vi gick och köpte kinamat förut iaf :) men de hade ju stängt mellan 3-5 och vi kom dit halv 3 så vi fick ta med maten hem till mig och äta istället .. Jättegott var det :D Har verkligen längtat efter kinamat ett bra jävla tag nu! Och fick äntligen smaka den omtalade friterade bananen xD Jättegott ;P Kollade på Pretty woman med medan vi åt också :)

Efter det gick vi ut och gick en sväng, följde sara till bussen och sen ludvig hem.. Pluggade lite tyska när jag kom hem och sen kollade ja runt efter fakta om hedersmord till samhällsarbetet.. gick väll sådär..

Fick oväntat besök av emil och viktor sen :O de hade inte haft nåt o göra så de åkte hit för att kolla hur ja bodde xD var dock bara kvar några minuter, som tur vad.. ja behövde ju plugga liksom..

Nu kollar jag på drömbilden och pluggar tyska..ska läsa näringsläran med innan jag går och lägger mej sen hade ja tänkt eftersom vi har prov på torsda =/ Pratar lite med älsk med. Så jobbigt att vi inte kan ses oftare :(




//M.

*~* kanske, kanske inte *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0