One month <3

Idag är det ju då en månad sedan jag träffade dig.. Känns som om det var mycket längre sen, men det är väll som de säger,, tiden går fort när man har roligt :) Hoppas bara att det fortsätter på den vägen.. Är livrädd för den dagen då du säger att du inte längre vill att jag ska finnas i ditt liv. När jag är med dej känns den dagen väldigt långt borta men så fort vi skiljs åt blir jag osäker.. Så mycket har hänt innan som får mig att tvivla, egentligen är det ju inte dej jag tvivlar på, det är bara massa gamla minnen som dyker upp och spökar.. men mne,, med dig är jag lycklig och jag hoppas att vi får många fler månader tillsammans <3


//M.

*~* Känn dej saknad *~*


Kommentarer
MADDE

Grattis!
Roligt för er :)

2008-04-22 @ 18:56:55
URL: http://lookahead.blogg.se
M i k a e l a

Tack gumman :)

2008-04-22 @ 21:08:38
URL: http://lindeborgskan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0