NT

idag var vi med i NT ;) En stor bild på oss allihopa när i står på skolans balkong i Rimini.. Jag såg faktiskt helt okey ut på bilden för en gång skull :O ;) haha..

Lagade ugnstekt falukorv idag när ja kom hem.. var så himla hungrig, hade ju äte i skolan men fisken var vidrig så fick inte i mig så jättemycke.. men men.. Sen dess har ja sutte med reportaget om Leonardo da Vinci till svenskan som skulle vara klar till idag.. Nu sitter jag och fikar lite smått och ska plugga geografi till imorrn, syd amerikas länder och huvudstäder.. kan redan länderna nu men måste ju lära mej städerna me.. Kollar på Prinsen o ja me samtidigt så de lär väl gå sådär, men men.. 





//M.

*~* Hatar att vakna upp utan dig vid min sida *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0