Fest ;) <3

Nu har då ytterligare en helg gått.. de går alldeles för fort! I fredags hämtade Mange upp mig i sörping och skjutsade mig till Andreas <3 Mange blev kvar där en liten stund med först men sen åkte han hem för att käka. Det var meningen att han skulle komma tillbaka sen men så blev de inte.. Jimmy kom ner iaf sen.. Vi satt o kollade på film,, eller aa ja o jimmy kolla på film o andreas låg bredvid o sov ;) han var ju trött stackarn ^^ <3

Lördan sen så tog vi det lugnt. Tog sovmorgon och sen typ lyssna vi på musik o kolla runt lite på youtube osv. Fixade lite enkelt käk (makaroner o bacon).. Under tiden kom Mange.. riktigt bra tajming asså med tanke på att vi skulle iväg till linköping typ då. men men..

Åkte iaf till Jonte och Elliot sen :) sjögren var också med. Vi stannade till och köpte lite korv att grilla med på vägen dit,, och groggvirke.. Blev en jättetrevlig kväll :) Det var jonte, elliot, viktor, johan, ricke, julia, sofie, martin, jimmy, andreas o jag som var där :P sen kom farman (eller va han nu heter) och så elliot o jontes grannar som bara snacka arabiska (?), kunde typ ingen svenska eller engelska alls så det var ju lyckat.. men men, ricke tyckte de va skoj xD Han hamna i säng rätt tidigt han ;P lite mycke dricka kanske?? lätt snyggaste korten asså xD Var lite småhårt att ligga på bäddmadrassen i köket sen dårå, men hade ju iaf trevligt sällskap ;) <3

Söndan (idag) vaknade vi hyffsat tidigt och sedan satt typ alla och väntade på att klockan skulle bli 11 så onlinepizza.se öppnade.. sen fick andreas för sig att han ville till Adriatic istället eftersom det var länge sen han var där så det slutade med att jonte, viktor och johan gick till pizzerian i centrum.. elliot, sofie, ricke o julia beställde hem pizza från onlinepizza och jag, andreas o jimmy åkte till adriatic.. Var faktiskt goda pizzor, men fan så stora. Fick dock i mig hela förutom kanterna ;) åt mer än andreas ^^ haha Upptäckte ett litet (!) skärsår under foten med, måste varit någon liten glasbit kvar på golvet ifrån glaset som gick sönder.. men tror inte det sitter nån glasbit kvar iaf, har försökt kollat men gör så satans ont så lyckades väll inte så bra.. men men. bara att stå ut.. går väll över snart!

Efter pizzan åkte vi tillbaka till överum och käkade glass ^^ pojkarna köpte dubbelt dom :P haha, svullon! Satt kvar därutanför i solen ett bra tag, det var så himla skönt. Men älsklingen bara jävlades med mig,, som han gjort hela dan innan och typ hela dan efter med för den delen! Men men,, fick ju som ja ville på slutet iaf ;P Varför kan inte helgerna vara längre för?? och det är ju hela 5 dagar kvar till nästa nu me =/

Mamma kom och hämtade mig hos andreas vid 6 typ.. jag övningskörde hem hit till väster. Fikade först och sen kolla lite på tv medan jag vänta på att musen (som legat ur laddaren typ nåra månader xD) skulle laddas upp så ja kunde sätta mig vid datan och skriva på uppsatsen.. men när ja väl satte mig här nu var ja för trött,, känner hur ögonlocken kämpar för att falla igen så jag tror det är bättre att jag sover.. lär inte få något gjort ikväll iaf..



//M.

*~* Bränt mej? nej! *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0