Familjekonsert

ikväll hade vi familjekonsert i skolan.. Var riktigt trevligt faktiskt, och jag lyckades vara med o sjunga.. trots att alla odds var emot mej xD Förkyld, halsont, m-värk mm.. Kan de bli bättre?? Aja, de blev en lyckad konsert iaf, med många duktiga solister, ingen nämnd ingen glömd.. Pappa kom och kollade också så jag fick ju träffa honom med :) Sen åkte vi till Kockens där pappa åt snitzel och jag skagenmacka ^^ yummi ;) Sen åkte vi hem till mig och kollade min cykel som jag imorse upptäckte var tom på luft och att gummit lossnat från själva däcket, EFTER att ha cyklat ca 5 meter :P Hade för bråttom för att se det innan.. så kom ju försnt till skolan med ju.. Nu har iaf pappa tagit med cykeln hem för att laga den :) Så snäll pappa ja har ;) Han försökte fixa handfatet på toan med, det rinner ju så sakta.. men upptäckte då att en packning (eller va de nu heter) var trasig så det började läcka istället :( fast pappsen lyckades fixa det någorlunda så nu är det ganska bra igen ;) Hoppas vaktis kan fixa de helt snart, o vasken i köket, och badkaret! Blir galen på att badkaret typ jämt håller på och ska välta :S livsfarligt ju fan xD




//M.

*~* Saknar min älskling *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0