Matteverkstad..

idag körde vi handboll på gympan, de va jättekul :D var jätte länge sedan jag körde det sist. men kände verkligen att min kondition har blivit usel =/ vilket jag vrkligen inte tycker om! det måste bli ändring på det,, hoppas basketen drar igång snart så ja får lite träning igen!

gick och köpte fritidskort på eget arbete idag.. stannade ju kvar på matteverkstan efter skolan så ja var tvungen o köpa det innan eftersom de stänger vid fyra. Verkligen skönt att vi inte ska ha matteprov imorgon längre ! det hade inte gått bra eftersom jag har massor kvar att räkna, känner mej inte ett dugg förberedd.

ludvig kom hit förut..snacka lite o så.. sen kom wille hit.. o sen ringde vi efter emme så hon också fick släpa sig hit xD hon var inte så glad över det tror ja :P men men,, hon fick offra sig ^^ nu har alla gått hem igen i alla fall. så nu ska ja nog gå och lägga mej. Har blivit sent de senaste veckorna så kan vara skönt att lägga sig tidigt nån gång. Ska bara packa det jag ska ha med mj hem till väster imorrn sen så jag har det gjort.



//M.

*~* chokladberoende! *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0