Flöjtsolo ^^

igår kväll spelade ja flöjt i tryserums kyrka på minnesgudstjänsten.. Va lite småpirrigt att vara enda solisten men efter att ha varit framme några gånger släppte det mer och mer. Men jag fick hjärnsläpp inför ena låten,, kunde inte komma på melodin  :S så jag bara stod där först,, sen började jag spela de tre första tonerna fast med fel melodi så då kom ja in i rätt melodi så att =) va nog inte så många som märkte de endå tror ja. En massa kom fram efteråt och tackade för att jag varit med och spelat =) men de va faktiskt kul,, va ju så länge sedan jag spelade nu (trettondan). Nästa gång vore ja glad om ja fick reda på de lite tidigare,, en vecka e lite ont om tid till att träna när man inte spelat på ett halvår och inte på ett år innan dess ^^ Men jag var nog mer nervös än vad jag trodde för när prästen hade tackat och allt var över bara skakade jag.. Kunde knappt packa ner flöjten :S haha..

efter kyrkan igår åkte vi hem lite snabbt så ja kunde byta om och sen övningskörde jag till asta. Va fest där så att. Va en massa folk, men hade inte så kul. Hade roligt ett tag medan överumarna va kvar, satt och snackade med Bea bland annat :) men sen drog ju de ner till bowlingen :'( o lämna mej me alla fjortisfyllon xD haha, nävars,, men kändes nästan som så.. vart man än kollade så va de nån fjortis som vinglade runt typ.. Inte spec kul. Sen va de kul på slutet igen när de kom tillbaka. Börja snacka me Jonte me precis innan ja skulle hem, va ju lite typiskt :Å men men,, lite hann vi snacka i alla fall. Bestämde att de va tvugna o komma till mig snart o festa ;) träffa dem lite mer. Och så kan ju Jonte få tillbaka sin tröja me x) haha.. Tack för lånet förresten :D hehe..

va nere på allsång i församlingshemmet här  i väster idag me :P mycke kyrkligt denna helg,, de har de vatt lugnt me annars de här året tycker ja,, men men,, mamma tror väll att de ska få mig o sluta dricka o bli ordentlig igen, men tjii fick hon ^^ igårkväll sa hon att ja skulle övningsköra hem bara för att ja inte skulle kunna dricka,, men så blev de ju inte..

aja,, va ute och övningskörde en sväng nyss,, gick jättebra ;) bortsett från när ja skulle köra igång vid varje stopp xD haha.. då blev de kärringstopp om, och om igen ^^ ahha.. men de e för att ja e van vid "min" bil.. där tar kopplingen nästan högst upp,, och på mammas tar den direkt,, så ja släpper kopplingen alldeles för fort. Övade på det nere på ladugårdsplanen sen när vi kom hem, så nu går det mycket bättre =) hehe,, men behöver nog öva lite till =P

nä nu ska ja plugga :( måste hinna klart me en massa shit,, så byebye ^^



//M.

*~* nervositet är en underlig känsla *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0