Vicki + Minnen

Lyssnade på musik när jag gick hem från kören igår.. Det väckte en massa minnen till liv. Tänkte på dej och hur annorlunda allt hade kunnat bli om inte den där dagen inte hade kommit och förstört allting. Hur kunde allt försvinna bara sådär? På några sekunder var det över, som om det aldrig funnits. Och sättet det skedde på. Kommer nog aldrig riktigt förlåta mig själv för det. Jag vet att man inte tjänar något på att älta det som var igår,, men ibland går det faktiskt inte att låta bli.

Jag var hos Vicki me sen igårkväll och Ludvig också ^^ Vi snacka o kolla lite på tv. Datan stod också i centrum ett tag. Kollade på massa gamla bilder. Jag fick 1,5 linne av Vicki me,, hon e så snäll så :D efter att ludvig gått skrev vi önskelistor :P ja kom inte på nåt typ alls men vicki hjälpte mej på traven ^^ ringde till emme sen på vägen hem o snacka me henne..

Nu ska ja o handla me emme tror ja.. lite smått till nationella imorrn..



//M.

*~* tired and unhappy? *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0