Städning..

har tvingats städa en massa nu ikväll,, mamma ringde o sa att hon o brorsan ska in till stan i morrn så de skulle stanna till här på hemvägen,, så då måste de ju se okey ut ^^ haha..  fast ja ska hänga me dem in nu istället. så ja hoppas vi inte får nåra läxor o shit.. har diskat en massa glas och plockat undan madrassen o kuddar/tecken o shit.. Ludvig och william titta förbi en sväng me.. vi kollade på alla bilderna från festen.. Snackade om alla pinsamheter och så vidare.
                        

Just nu tittar jag på Bridget Jones Dagbok med, den går på 5:an. Ska städa undan lite till innan jag är klar, och se till o få upp de där ljustakarna i fönstren me, men mamma får ställa in timerna imorrn, för de orkar ja inte krångla me nu ^^ Sen ska jag banne mej lägga mej och sova när bridget Jones är slut. Jag behöver verkligen sova, har känt mig lite som en sömngångare hela dagen.


//M.

*~* Clean *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0