Skola..

fick tillbaka provet i Nationella, Matte B idag :D jag fick VG :D:D:D gränsen var 26 poäng varav 6 skulle vara VG-poäng,, och jag hade 27 poäng varav exact 6 poäng var VG-poäng ! snacka om att ha tur :P trodde verkligen inte att ja skulle nå upp till VG, men jag är verkligen glad att jag gjorde det =)

Min eftermiddag är jag däremot inte lika glad över, jag skulle plugga tyska och diska.. pluggade lite tyska och diskade ingenting,, vilket inte var bra eftersom imorrn måste jag plugga franska och köpa julklapp till skolan (vi ska köra julklappsleken på mentorspasset) och så har jag tvättstugan med =/ blir en tråkdag kan jag lova! Basketen börjar ju imorrn me men jag har ju inte tid att gå :( så den missar jag. Inte speciellt kul att missa första gången precis. Trodde ärligt talar inte att det skulle bli nån basket trots allt, men de verkar de ju som om de blir i alla fall nu. Lite dumt att börja precis innan jullovet bara kan man tycka,, men men..

Nu ska ja kolla igenom tyskan en gång till lite snabbt och sen gå å lägga mej tror jag..




//M.

*~* annoyed *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0