Första hellediga dagen :D

Fan va skönt med jullov asså! Låg kvar i sängen och drog mej till 12 idag =) sedan gjorde jag lite gröt till frukost innan ja hade en spa-dag med ansiktsmask, ett långt bad och fixa lite annat ;) så skönt så. Har provat massa kläder inför jul och nyår med idag ^^ har lagt fram lite förslag,, men ja har inte riktigt bestämt mej än om man säger så :P jul får ja ta me mej hem o prova mer där eftersom ja åker hem redan imorrn.. Elin plockar upp mig på vägen =) skönt att slippa åka bussen. Nu kan jag ju ta med mig lite mer saker också, fast blir jobbigt att ta med det tillbaka på bussen sen så jag tar väll me sånt ja kan lämna hemma sen antar ja ^^

Hatar att tänka på dej, men kan inte låta bli... vill sluta, sluta, sluta! men vet inte hur. Du får mej att le,, men samtidigt ger du mej smärta. För jag vet ju så väl att du o ja kan aldrig bli vi.

Vicki tittade förbi en snabbis och lämnade min julklapp och sen fick jag min =) ville öppna den på en gång men ska vänta till julafton har ja bestämt (A) ^^

Ellen o ludvig kommer hit om en stund =) de skulle ta med nån bra film o lite godis ;) de blir trevligt ;) Kollar egentligen på ensam hemma 3 just nu,, men den har man ju sett hur många gånger som helst så att ^^ Perfekt tajming med,, jag behöver tänka på nåt annat för ett tag :D




//M.

*~* sad but hope that changes*~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0